Dramatikk

Vofsen vår Nara fulgte etter til fjells da de var på tur med Max. Høyt oppe på fjellet forsvant Nara. De trodde hun ville komme ned på egen hånd. Etter noen timer måtte vi innse at hun ikke ville komme. Jeg gikk da opp for å lete. Det er nydelig vær så jeg gikk kun i singlet. Min første tur opp fra hytta iår. Det er veldig bratt og øverst var det råtten snø. Tilslutt hørte jeg henne bjeffe. Jeg skjønte ikke hvor lyden kom fra. Det var snø overalt. I sprekken på et av bildene vedlagt fant jeg henne endelig. Jeg tok et godt tak i den lange pelsen og dro henne Opp. Happy ending og en fin tur på meg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg