Det er meldt snø innen 6 timer.

Jeg kom nettopp hjem etter en time hos tannlegen min.

Jeg tok bussen og må da bevege meg litt ute. Det var fryktelig kaldt. Egentlig burde jeg hatt dunjakke og votter.  Og kaldere skal det bli.

Det eneste bra med dette er at jeg ikke lengter ut når jeg sitter på kontoret og jobber.

Jeg er veldig på etterskudd og må hele tiden beklage overfor mine kunder at jeg enda ikke er blitt ferdig med deres skattemeldinger og årsoppgjør. Nå har jeg ut mai før jeg må søke om utsettelser. Heldigvis er dette mulig , men ikke ideelt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg