Det dufter nystekt brød.

Halvstekte grovbrød fra coop er et godt alternativ til egenbakte brød.

Min kjære har alltid nektet å bake.

Nå er ikke vi så veldig glade i kaker og boller.

Av og til kjøper vi en kakebit hver for å ha til kaffen. Eller vi får smake hos andre som baker selv.

Halvstekte rundstykker, baguetter eller brød bruker vi mye av.

Jeg bruker aldri stekeovnen. Jeg har skrekk for den og det har også Nara. Når min kjære nærmer seg stekeovnen flykter hun inn på soverommet. Der blir hun til faren er over.

Noen ganger tror jeg hun føler på seg at det skal lages mat og følger nøye med på hva som skjer i kjøkkenregionen. Denne redselen startet da vi fikk ny steikeovn. Den lager nok en lyd som hun ikke fordrar.

Jeg stikker ikke av, men nekter å bruke den. Microen bruker jeg imidlertid ofte.

Ute er det sol på kritthvit snø. Om ikke lenge blir det en tur ut.

4 kommentarer
    1. Sånn halvstekt har vi brukt mye også. Deilig. Og smaker jo hjemmebakt nesten 🙂 Vår lager også litt lyd, før den blir varm… Hm..

    2. Halvstekt bruker jeg også en del. Det er ikke så ofte jeg orker å bake selv lenger. Så da er det jo knallgodt med halvstekte brød og rundstykker.
      Det ser skikkelig herlig ut der hos dere. Påskestemning i grunnen.
      Ha en god tur, og nyt solen og løftene om vår ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg