Det ble en rosa ballong.

Det ble jente. Det er jeg veldig glad for. Foreldrene hadde litt problem med å stikke hull på ballongen som inneholdt enten en blå eller en rosa ballong. Det nyttet ikke med nål, men en skarp kniv gjorde susen. Og den rosa ballongen poppet ut. Tårene mine bare spratt ut. Et minneverdig øyeblikk.

Vi var hjemme hos ei venninne av vår datter som venter barn omtrent samtidig. Også hun avslørte ar hun ventet en jente.

Nå sitter vi hjemme med øl og skive med reker.

Jeg med min første juleøl for i år. Fra Raust Bryggeri. De holder til på Nesna her i nordland.

En pale ale som smaker veldig godt.

2 kommentarer
    1. Gratulerer så masse! Virkelig noe å glede seg til! Og det å bli bestemor er noe av det beste som finnes……kos og glede hele veien;-) Selv får jeg oppleve dette for 6. gang i beg av januar…yngste datter venter en liten gutt.
      Alt det beste for hele familien og spes din datter!
      Hilsen Annette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg