Det blåser rundt husnøva.

Bra vi var og kjøpte mer ved i går.  Bare å høre på at vinden bråker ute gjør at jeg føler meg kald og har tatt frem et kosepledd.

Jeg har kun tatt en smertestillende tablett idag.

Jeg er kjempeglad for at smertene har avtatt og at jeg slipper hodepine.

Som alle kan få med seg på nyhetene skal vinden øke her i området i løpet av kvelden og natta. Måtte den ikke skape for mye trøbbel for folkene her. Heldigvis ligger båten vår trygt med vakt som vil gi oss beskjed dersom noe skjer i havna.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg