Der står trollet.

Jeg har fått I oppdrag av min kjære å klippe plenen. Jeg kjørte den frem, men turte ikke å prøve å starte den.

Først prøvde jeg å tinge yngste sønn. Ingen hjelp fra han. Han hadde ikke peiling på hvordan starte den. Spør en nabo sa han.

Nå jobbet tilfeldigvis en av naboene ute og jeg fikk hjelp til å starte den. Nå er jeg temmelig svett etter 1 kvarters jobbing. Jeg måtte ta hele plenen før jeg stoppet siden jeg var redd jeg ikke klarte å starte den igjen. På slutten røk det fra motoren og det ene håndtaket har visst mistet en skrue.

Men jeg er veldig glad for at jobben er gjort.

Noen før og etter bilder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg