Dagens shopping

Jeg tok bussen til sentrum for timeavtale med tannlegen. Mens jeg ventet på busstoppet begynte det å styrtregne.

Nokså våt entret jeg tannlegen. Etter det obligatoriske røntgenbildet kunne jeg igjen vandre ut i regnet.

Tannlegen satte opp ny time neste mnd. for ny krone på en tann som ikke lenger kan reddes.

Som vanlig svir det på bankkontoen når tenner skal fixes. Tannlegen antydet 5000,-

Vel ute i regnet oppdaget jeg et stativ med regnkåper til redusert pris. Gule og fagre hang de der og lokket meg.  Da jeg fant min størrelse måtte jeg bare ha den. Dermed kunne jeg løpe til bussen uten å bli søkkvåt.

Jeg skulle treffe min kjære på City Nord og før han kom kjøpte jeg meg nye støvler.

Lars Monsen sitt design. De er kjempelette og veldig behagelig å ha på. Et røverkjøp til 799,-

Når jeg i tillegg har vært hos min massør i dag og brukt kr. 900,-  har jeg virkelig shoppet nok for denne gang.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg