Dagens middag: Breiflabb

 

Tenk at en som er så stygg smaker så godt.

Vi fikk noen måltid av nettopp denne breiflabben hos et vennepar.

Storkjeftkongen kaller min venninne den.

Det er jeg som tilberedte middagen i dag.

Og min kjære var tydelig imponert. Han ymtet om at en god saus til hadde gjort seg som tilbehør. Og det er jeg enig i, men da må han trå til neste måltid.

Jeg vendte fiskebitene i mel tilsatt salt og pepper og stekte dem i panne med mye godt smør.

Kokt potet og gulrot som tilbehør.

Det smakte utrolig godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg