Dagen idag 3.augusr 2019

Lat og travel dag. Sov lenge siden det ble veldig sent før jeg sovnet i natt. Startet dagen med en lengere tur med vofsene. Samtidig fanget jeg pokemoner. Har blitt lite av det på hytta. Så jobbet jeg på kontoret før jeg besøkte mamma på Rehab. Vi gikk litt rundt med rullator. Jeg synes hun en flink, men selv synes hun at det går sakte fremover. Etterpå var jeg på klassisk konsert i Stormen konserthus. En fantastisk konsert som nok får gode terningkast av anmeldere. Vi er heldige som får oppleve verdensstjerner opptre her hjemme. Etterpå takeaway og Krim på Tv. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg