Da ble det min tur.

2 streker på meg idag. Jeg hoster men ingen feber.

Siden min kjære allerede har testet positivt var det som forventet.

Heldigvis har jeg tatt 3x vaksine i tillegg til at viruset ikke er like farlig som tidligere.

Nå blir jeg helt frisk før påske.

Jeg har allerede fått unna nødvendige arbeidsoppgaver på kontoret idag.

Jeg er heldigvis ikke så syk at jeg ikke klarer å arbeide. Arbeidsoppgavene ligger i kø.

Nå må jeg holde meg hjemme noen dager og håper jeg beholder arbeidslysten fremover.

 

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke tatt noen vaksiner, ikke har jeg fått korona heller. Vi var 8 stykker her i går, alle de andre syv har tatt tre doser hver, alle fikk korona. Rart det der. God bedring til dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg