Bybussen min

Jeg er veldig heldig som har busstopp like ved huset. Bussen går hvert 10 ende minutt på hverdager. Det tar ca. en halvtime å komme seg til sentrum.

Jeg tar gjerne bussen istedet for bilen. Som pensjonist betaler jeg kr. 21,- pr tur.

Skal jeg til sentrum med bilen tar det et kvarter.

Det blir bompenger å betale i tillegg til diesel og parkometeravgift.

Jeg må også lete etter parkering for bilen.

Ergo er det bedre å bruke buss.

I tillegg slipper jeg og kjøre selv og kan nyte utsikten fra bussvinduet.

Nedenfor noen bilder fra dagens hjemtur etter et koselig møte med 11  venninner på kafé

 

2 kommentarer
    1. Bussen vår stopper også rett utenfor, koster 13 kroner og bruker kvarter inn til sentrum. Skal egentlig gå hvert tiende minutt, men noen ganger må man vente over halvtime, da kommer det tre samtidig 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg