Bursdagsfeiring og Glimtkamp

Hvordan få med seg begge deler?

En god venninne inviterte til stor fest på sin 70-årsdag og selvfølgelig måtte min plass på Aspmyra stå ledig.

Jeg og flere med hjerte for Glimt sniktittet på mobilen mens festen foregikk. Vi måtte vente lenge før skåringen til Glimt var i boks. Viking gjorde det vanskelig for dem, men like før kampen var over lyktes de.

Det var ikke nok for meg å vite resultatet og etter at vi kom hjem fra festen, godt over midnatt, benket jeg meg foran TV.

Jeg så hele sendingen før jeg køyet klokka 4 på natta.

Veldig spesielt å vite resultatet på forhånd og ikke få hjertet i halsen hver gang Viking nærmet seg mål.

Også denne kampen brukte Viking såkalte skittene triks.

Heldigvis klarte glimtguttene å ikke la seg provosere.  Jeg husker med skrekk en tidligere kamp mot Viking da de ikke var nok forberedt.

Det ble ikke mye søvn på meg inatt. Men jeg føler meg ikke trett her jeg sitter i godstolen og ser snøen som laver ned. På grunn og mye vind blåser snøen vannrett.

Jeg skal hente bilen som står på Tverlandet.

Jeg må først ta bussen inn til City nord og så bytte buss til Tverlandet.

Jeg kan eventuelt gå herfra til riksveien, men slik været er nå velger jeg ikke dette.

 

 

 

2 kommentarer
    1. DU er interessert i fotball, ja, det er sikkert😅 Så bra at Glimt vant, da. Og i tillegg fikk du med deg festen. Jeg skal på bursdagsfeiring i dag….igjen. God søndag🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg