Bursdagsblomster

denne nydelige rosebuketten fikk min kjære i bursdagsgave. Han fikk også fylt opp barskapet med godt drikke.

Jeg får gjerne vinflasker i gave mens min kjære får sterkere saker.

Han fikk også ullskjorte og grillverktøy. Også et hjembakt brød.

Hos meg fikk han middag på restaurant med all inklusive. + konsertbillett med Bodø Big Band og Adam Douglas.

Presangen utløses 4. Februar.

Kanskje litt vågalt å si alt inkludert, men jeg tok sjansen siden alt må spises og drikkes i løpet av 2 timer før konserten begynner.

Jeg håper vi får en fin kveld sammen uten å tenke på at Nara trenger oss.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg