Bryllupsdag.

Jeg giftet meg 29.desember 1973 med min nåværende mann. Tiden går og snart kan vi feire gullbryllup. Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Selvfølgelig har vi kranglet en del, men vi blir alltid enig etterhvert. Kjolen jeg har på meg ble spesialsydd til meg. Den måtte være slik at den passet selv om magen ble større. Jeg var gravid med min yngste sønn. Jeg husker at jeg hadde noe på meg som strammet veldig og at det var vanskelig å sitte rolig ved middagsbordet. Etterpå slapp jeg magen fri og vi hadde en fantastisk bryllupsfest. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg