Bodøgenseren og meg

I 2016 kjøpte jeg garn og mønster til genseren.

Jeg strikket den nesten ferdig. Da jeg skulle sette på armene fikk jeg kalde føtter. Det å klippe opp for ermene skremte meg bort fra hele strikketøyet. Og slik er ståa fremdeles.

Samtidig som jeg strikket på genseren fikk mamma strikkepakken i julegave fra mine barn.

Hun fikk sin ferdig gandke snart etter noe hjelp fra mine søsken. Mønsteret er ganske vanskelig med forskjellig mønster fremme og bak.

Etter at mamma døde har jeg overtatt hennes genser. Dermed har jeg en uferdig og en ferdig genser.

Nedenfor bilde av dem begge. Jeg måtte lete lenge før jeg fant den jeg selv strikket på. Den var godt gjemt bakerst i skapet.

6 kommentarer
    1. Nydelig genser.🤗
      Det er ikke så ille å klippe opp. Du får det garantert til. Hadde jeg vært litt nærmere skulle jeg fikset det for deg. Det er jo synd at du ikke får brukt den. Mye arbeid med en slik genser.🧶

    2. Hei. Vi leter etter oppskrift til denne genseren. Kan du dele eller vet du hvor vi kan få takboks den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg