Bodø Jazz Open

Idag starter festivalen Bodø Jazz open.

Den varer tilogmed lørdag.

I tillegg til at jeg er regnskapsfører for festivalen er jeg også frivillig som vakt på noen av de 30 konsertene som skal være rundt I Bodøbyen.

Utrolig mange arenaer skal tas i bruk.

Fra og med i morgen blir det konserter rundt på kafeer og andre spisesteder.

De som følger meg og er fra Bodø kan finne oversikt over konserter her på bloggen.

Jeg vil også skrive om de konsertene jeg selv får oppleve.

Jeg gleder meg masse.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg