Bodin kirke.

Jeg sitter I bilen utenfor Bodin Kirke.

Jeg skal i begravelse til en venninne Jeg har kjent siden jeg var 10 år.

Vi begynte i samme klasse fra 4.klassetrinn.

Min venninne kom fra Narvik og jeg fra Folla.

Vi var venninner og fulgte hverandre helt til hun flyttet til Oslo som ganske ung voksen.

Den gang fantes ikke Facebook og det var ikke så enkelt å holde sammen som idag.

Som godt voksen flyttet hun hjem til Bodø og da vår klasse fra den gang begynte å møtes fikk vi god kontakt igjen.

De siste årene har hun slitt med sykdom og nå er hun ikke mer.

Hun rakk å bli oldemor i ganske ung alder.

Fred være med deg kjære venninne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg