Blomster er viktige for å trives

Sola skinner igjen inn i stua. Trærne vifter enda litt i vinden. Inne har vi satt roser rundt på bordene. Det er viktig for helsa å ha noe vakkert å kvile øynene på.

Idag skal jeg i et ekstraordinært årsmøte.

Styret hadde glemt å kontakte meg som fungerer som revisor i idrettslaget før det ordinære årsmøtet. Regnskapet ble dermed ikke godkjent og det måtte innkalles til nytt årsmøte.

Etter noe arbeide fikk jeg sydd sammen et regnskap jeg kunne godkjenne.

Jeg skal også på turntrening senere i kveld.

Som vanlig nok å bruke tiden på.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg