Blomst i regnvann

Det har vært ganske bra vær idag. I natt regnet det og dermed fikk jeg tatt et bra værbilde.

Jeg har vært med på litt vedarbeide idag. Ellers flere timer på kontoret. En pause med besøk av min søster ble det. Min kokk av en mann serverte oksesmåsteik med potet og gulrøtter fra hagen. Veldig godt som vanlig når han lager mat.

Glimt vant første kamp på ferden mot champions leage med 6-1. Det var som ventet og jeg gleder meg til neste steg på veien.

En god dag på hytta og imorgen kommer vår yngste sønn med samboer og 2 vofser. Det blir kjempe kjekt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg