Beatleskonsert og god mat.

Jeg holdt på å ødelegge hele kvelden da jeg feiltolket bussavgangen til sentrum. Jeg reagerte på tiden på bussen som kom istedet for når den skulle gå. Dermed ble det nesten en halv time å sitte på bussen før den gikk.

Dette likte min kjære veldig dårlig, men heldigvis roet han seg etterhvert.

På konserten så det ut som om han koset seg.

Han klappet iallefall mye og sang også litt med.

Jeg ble overasket over hvor mange tekster jeg husket. Og også hvor mange ganger “love” ble gjentatt i sangene. Mye kjærlighet altså. Det ble selvfølgelig mye allsang. Vi som dengang digget Beatles er nå av det gråhårete slaget og mange hadde glemt hvordan vi hylte og danset dengang. Musikken vekket noe i meg. Særlig husket jeg hvor fint vi hadde det på diskoteker og andre dansefester. Jeg savner dansesteder i byen vår og synes det er trist at dagens ungdommer ikke får oppleve det samme som oss.

Etter konserten var vi først en tur innom Piccadilly for en øl og som vanlig kom vi i prat med noen vi i utgangspunktet ikke kjente. Det viste seg snart at vi hadde felles kjente.

Etterpå dro vi på Bryggerikaia.

Vi spiste veldig god biff med tilbehør og mens jeg valgte dessert valgte min kjære cognac til kaffen.

Bussen tok oss hjem etter en fin kveld på byen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg