Barneoppdragelse 3

Som jeg tidligere har fortalt har min sjenanse vært til hinder for meg. Da jeg fikk en datter prøvde jeg fra første stund å motivere henne til å jobbe med seg selv og ikke la nervøsitet stoppe henne. Hun begynte tidlig å opptre med dans og sang. Av og til merket jeg at hun var nervøs, men øvelse gjør mester og idag tror jeg ikke hun er plaget slik jeg var. Småbarnaforeldre der ute. La barna få kjenne på nervøsitet tidligst mulig og la dem jobbe med å beherske den. Jeg er fryktelig stolt av min datter. Hun takler det meste. Jeg var så ung da jeg fikk guttene og var ikke så målbevisst. Men som gutter/menn flest klarer de seg godt i så måte. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg