Barnåler i hytt og pine

I år var vi veldig uheldig med juletreet. Det begynte å drysse barnåler allerede da vi pyntet det.

Mens jeg strever med mitt på kontoret har min kjære tatt treet ut. Han er ikke veldig blid nå.

Jeg får aldri mer et juletre som ikke er av plast.

Over hans lik sier han og da er det alvor.

Jeg kan jo håpe at han glemmer uttalelsen når vi nærmer oss neste jul.

Nedenfor noe av pyntet fra treet.

Resten av julepynten får stå litt lengre.

Litt for tidlig å fjerne jula synes jeg.

 

5 kommentarer
    1. Synd at juletreet drysset sånn da!
      Da er det ikke annet å gjøre enn å få det ut døra.
      Vi har både juletre og julepynt enda. Vi har ikke hatt julebesøk enda, så det skal få stå litt til.
      Ha en fin start på den første uka i 2022.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg