Artig å få besøk

Noen drar hjem fra vårt hytteparadis og noen bruker tiden på vedlikehold.

Langt ute på havet ligger en båt og fisker.  Båten tilhører en som kaller meg tante Gunn. Han og hans pappa (bror til min mann) kom på besøk hit idag. Etter fisketuren ble det kokt småsei med potet og flatbrød.

Det har vært i overkant varmt idag. Jeg oppholdte meg så lenge i sola at et migreneanfall slo meg ut. Hurra for imigran som får meg på beina igjen.

BODØ GLIMT vant igjen og er fremdeles på toppen av tabellen. Hvor lenge vil de klare å holde seg der tro.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg