APRIL 2024

Årets kalender består av bilder fra Bodø By tegnet av Terje Berg.

Hans onkel var Terje Nilsen og han er i familie med Fotball-familien Berg.

Månedens bilde er fra Reinslettveien i Rønvik.

I utgangspunktet viser kalenderen 30 ubrukte dager. Nedenfor et bilde av min egen kalender. Nesten ingen helt ledige dager og da er ikke oppgavene jeg har på kontoret medtatt.

Årets siste skattemelding mva. er under produksjon, men enda står det bilag i kø på kontoret. Heldigvis ikke så mange som tidligere år og det skal bli godt å slippe å tenke på alle fristene som stresser meg neste vår.

Planen min er at firmaet mitt skal legges ned på denne tiden neste år. Og det føles veldig riktig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg