Alene hjemme dag 2

jeg våknet idag med en skrekkelig hodepine.

Jeg ventet for lenge før jeg tok imigran og dermed ville ikke hodepinen gi slipp så lett.

Egentlig var planen å ta bussen til centrum for å gjøre noe jeg ikke fikk tid til i går.

Istedet har jeg sløvet i godstolen for det meste.

Også oppdaterte jeg mitt abonnement hos Viaplay til å omfatte engelsk fotball og mye annet.

Jeg fant etter det en skrekkfilm jeg har delvis sett på. De verste slosskampene har jeg prøvd å unngå. Selve historien var ok, men det ble i meste laget med ekle scener.

Siden jeg heklet på en hatt samtidig var det mulig å se ned på heklekroken når det ble for heftig for meg.

Jeg er fri for mat og må kreke meg til en matbutikk. Helst vil jeg fortsette å sløve i godstolen og synes synd på meg selv.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg