7.juni 1969

I dag er det 50 år siden jeg giftet meg i Bodø Domkirke. Dette ekteskapet var nok dømt til å mislykkes. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om det presten sa. 7.juni var den gang en festdag for Redningsselskapet. Ute i parken utenfor kirka var det et musikkorps som spilte. Særlig hørte jeg trommene. Senere fikk jeg vite at det  var min nåværende ektefelle som slo på skarptrommen. Han var i militæret og spilte i militærkorpset. 

Ekteskapet varte i 3 år og resulterte i en fantastisk sønn. 

Desverre lever han ikke og hadde ekteskapet vart , måtte jeg likevel ha feiret gullbryllupsdagen  alene.

Fred over hans minne. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg