3 søndag i advent

Hvit farge på en blomst i stua. Den burde kanskje vært lilla istedet? Vi har lilla lys i adventstaken, men tar heller bilde av en hvit blomst. Kanskje vil jeg glemme at det snart er jul? Julestria med vasking og stryking av julegardiner og duker har jeg aldri følt for. Jeg liker å sette ut all julepynten når vaskingen og ryddingen er over. For noen år siden ble ingen julepynt pakket ut før lillejulaften. Nå snakker vi om at vi må ha jula inn i stua til førstkommende helg. Jeg vet og har sett at mange pynter juletreet i stua allerede i begynnelsen av desember. Jeg liker ikke dette, men kan gå med på å pynte i siste helga før juleaften. Vi pakket inn de første julegavene idag og i morgen må vi starte med rundvask av kjøkkenet. Det må bare gjøres og heldigvis tar min mann størstedelen av jobben. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg