22 desember 2019

Egentlig en drittdag. Jeg våknet med hodepine som bare ble verre og verre. Jeg tok selvfølgelig imigran, men det var for sent for å slippe unna migreneanfallet. Det ble en tur i mørket på soverommet noen timer. Da jeg våknet opp var heldigvis hodepinen borte. Men best av alt : Badet var ferdig julevasket. Jeg hadde bare å rydde tilbake ting og tang. Jeg har en relativt stor samling av masker og porselengjøglerdukker som henger på veggene på badet. Nå vil ikke min mann at de skal henges opp igjen. Jeg er helt fortvilt. Kanskje klarer jeg å overtale han. Vofsene har ellers løpetid og holder et helvetes leven. I tillegg jamrer Nara mesteparten av tiden. Ikke noe særlig å høre på. På bildet ovenfor har de roet seg for en stakket stund. Jeg håper de holder fred en stund. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg