19.mai 2020

Sola skinner og nå er denne snøflekken den eneste på plenen. Min mann har brukt mosefjerneren og ellers ryddet i hagen. 
Staudene titter frem. Etterhvert vil det åpenbare seg mange nydelige blomster på rekke og rad. Jeg må bare tro at vinteren er over for denne gang. I morgen begynner en langhelg på hytta for oss og begge sønnene våre, samt vår svigerdatter og deres 2 hunder. Vår datter er endelig ferdig med å være permittert. Hun jobber som dansepedagoger på byens ballettstudio. Fra denne uka startet de igjen med undervisning. Mye tid vil gå med for å overholde smittereglene, men sånn er det blitt. Barna er veldig glade over å kunne danse sammen igjen. Like før årets store ballettforestilling skulle gå av stabelen stengte Norge ned. Nå håper de på ny dato i høst engang. Jeg håper det ordner seg for dem. 
4 kommentarer
    1. Herlig å kunne begynne med hagestellet, selv om det er en liten klatt med snø igjen 🙂
      (Litt liten og fargeløs skrift, mine trøtte øyne slet med å lese, men jeg fikk det til 😀 ).

      1. Skal prøve å finne større bokstaver. Er ikke helt stø enda når det gjelder publiseringen her i Blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg