18 mai 1974

Denne dagen ble vår andre sønn født. Det ble litt dramatikk på sykehuset. De var begynt å slippe pappaen inn på fødestua. Jeg slapp derfor å være alene når jordmødrene hadde det travelt med andre fødsler. Jeg husker at de var inne hos oss og sa at det var lenge enda til ungen kom, og så forsvant de igjen. Like etterpå skjønte jeg at ungen var på vei. Min mann løp ut for å finne hjelp. Da han kom tilbake med en jordmor ble han satt i arbeide med å hente ting hun trengte. Han hadde ikke på seg annet enn sine vanlige klær, men det hastet tydeligvis veldig. Det gikk selvfølgelig bra og han fikk også klippe navlestrengen. Fødselen ble dermed noe han aldri glemmer. Jeg vet at han senere på kvelden traff noen av sine venner på turisthhytta. Han sa at han følte seg beruset selv om han ikke hadde drukket noe. En veldig stolt pappa til en fantastisk sønn. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg