17.mai 2026

Is hører med på 17. Mai. Dette er is nummer 2 på dagen. Pia var så heldig å ha både farmor, farfar og mormor å feire sammen med i tillegg til foreldrene. Hun fikk gå i barnehagetoget og senere på dagen var vi på den skolen hun etterhvert skal gå på.

Vi spiste nydelig mat der farmor var hovedkokk. På serviettene var det bilder av norske flagg.  Jeg spurte pia hva det var bilde av. Da svarte hun “hurra”. Til å være bare litt over 2 år forstår hun veldig mye og hun kan glede seg til mange 17maidager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg