Is hører med på 17. Mai. Dette er is nummer 2 på dagen. Pia var så heldig å ha både farmor, farfar og mormor å feire sammen med i tillegg til foreldrene. Hun fikk gå i barnehagetoget og senere på dagen var vi på den skolen hun etterhvert skal gå på.
Vi spiste nydelig mat der farmor var hovedkokk. På serviettene var det bilder av norske flagg. Jeg spurte pia hva det var bilde av. Da svarte hun “hurra”. Til å være bare litt over 2 år forstår hun veldig mye og hun kan glede seg til mange 17maidager.
0 kommentarer





