17, 18 og 19 mai

Jeg har ikke blogget siden 16. Mai.

Jeg har ikke hatt ork til å blogge.

Disse dagene har handlet mye om familie og venner.

En regnfull 17 mai med mange opplevelser.

Lunch hos eldste sønn før Borgertoget. I Borgertoget gikk jeg sammen med turnforeningen min. Stas med alt folket som sto langs togruta. Siden jeg vanligvis har vært på hytta på dagen er det lenge siden jeg har gått i Borgertoget.

Etter Borgertoget var jeg frivillig under festkonserten i Bodø Domkirke. En snill stund med korsang, allsang og klaverspill.

På kvelden en spennende fotballkamp på TV.

18 mai ble yngste sønn 49 år. Siden han er på hytta måtte han feire uten oss. De var hele 12 stykker på kaffe hos han likevel. Grunnen til at vi er hjemme er at vi skulle i konfirmasjon.

Katolsk konfirmasjon med stor fest etterpå.

7 konfirmanter ble velsignet i den fine kirka i år.

Rett etter høymessen fikk vi alle som var i kirka servert kaker og kaffe.

Etter en pause her hjemme var vi invitert på selve festen for den unge konfirmanten. Vi ca. 50 gjestene ble møtt av en pyntet lokale med langbord. Et overdådig koldtbord sto klart. Både filippinske og norske matretter. Det var ikke mulig å smake på alle rettene. Magen ble mett lenge før øynene.

Litt senere ble det kaffe og kaker. Jeg var allerede stappmett men måtte bare smake på kakene også.

Magen min var ikke helt fornøyd etter all maten og gav meg en våkenatt. Sånn går det når lystene tar overhånd.

I dag har jeg tilbrakt mange timer på kontoret i tillegg til en lang blund i senga.

Etter noen timer foran TV-skjermen er jeg igjen klar for senga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg