1.pinsedag 2019

1 heftig dag er over og jeg er tilbake på hytta. Da jeg kom hit plasket regnet ned. Dagen startet med 22 grader og sol i Bodø. Først tur med vofsene før oppmøte i Stormen konserthus. Første forestilling klokka 13. Vi var fornøyde med oss selv. Jeg så resten av showet sammen med min datter. Bodø har massevis av flinke turnere i alle aldre. Jeg er stolt over å være 1 av dem. Etter siste forestilling dro jeg hjem og hentet vofsene og kjørte i 2 timer for å komme meg hit til hytta. Jeg kom til varm hytte siden min mann og sønn med samboer allerede var her.  Så ble det stamp bading med rødvin. Faktisk litt for mye rødvin. Jeg sovnet fort og våknet ikke før 11 idag. Nå venter frokosten på meg. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg