1.juledag 2019

Det ble sen frokost idag. Ute var det kaldt men fint vær. Gikk tur med vofsene og prøvde ut mine nye hansker som jeg slipper å ta av når jeg bruker mobilen. De funket veldig bra. Jeg fanget pokémon og slåss i gym uten å fryse fingrene av meg. Til middag hadde vi pinnekjøtt og kålrabistappe. Fantastisk godt tilberedet av min mann. Vi var de vanlige 5 rundt bordet. Etterpå bruker vi å være hos mamma. Vi var 3 søstre og min bror sine familier. Vi var nærmere 30 stk i hennes lille stue tilsammen, men noen dro før de siste kom. En veldig trivelig stund. Nå er det TVtitting som gjelder. Jeg ser en serie som heter Sanditon. Romantikk fra gamle dager. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg