Sekk og koffert er pakket ferdig.

Reisen går først til Porsgrunn for å besøke ei venninne. Onsdag skal jeg forflytte meg til Sandefjord og landsturnstevne.

Det føles rart å skulle ta fly igjen. Siste gang fløy var fra Grand Canaria rett etter at Norge stengte ned.

Jeg har allerede sjekket inn på Widerøeflyet som skal ta meg til Torp i morgen formiddag.

Jeg føler meg likevel ikke helt sikker på at flyet kommer seg avgårde. Men jeg krysser både fingrer og tær og håper det går bra.

Litt dumt å reise herfra når været er så fint og varmt. Men jeg lever lenge på disse 2 dagene vi allerede har hatt.

Og det blir sikkert ok vær også dit jeg kommer.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg