Pakking for Gymnastrada i Dornbirn.

I morgen starter turen for Gymnastrada 2019. Bloggen vil derfor bli en reiseblogg kommende uke. Idag er det pakking av kofferter og sekk. Kunsten er å pakke minst mulig men samtidig få med det jeg har behov for. Iår skal vi bo på hotell og ikke på skole. Det gjør pakkingen enklere. Ingen soveposer eller liggeunderlag. Også håndklær trenger jeg mindre av. Regner med at kofferten blir lettere i år. Vi er 12 godt voksne damer som reiser fra Bodø. Min søster er en av dem. Jeg gleder meg masse til uka i turningens tegn. Vi har øvd masse på programmet i løpet av året og er ganske godt forberedt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg