Oppvaskmaskinen er på plass igjen.

Hvilken glede. Endelig har vi fått tilbake oppvaskmaskinen som har vært på reparasjon.

Nå har jeg vasket kopper uten maskin på hytta hele sommeren. Var ikke særlig glad for å fortsette med dette hjemme også. Og her hjemme nyttet det ikke å utsette vaskingen. Min kjære ville ha det ryddig hele tiden. Jeg skjønner jo det. Det er jo han som styrer med matlagingen.

Nå blir det snart kyllinglår og chips.

Jeg har vært på turntrening og foretrekker middagen etter trening.

Litt lei meg idag. Vi fikk utdelt plassene hvor vi skal stå på troppen dette turnåret.  Jeg liker best å stå helt fremst, men vår trener valgte ikke meg iår. Samtidig sa hun at hun som skal stå foran blir mye borte og da skal jeg stå der.

Og da så. Det går helt greitt. Jeg skal ha min søster som partner og det er fint.

I år er de fleste av oss 18 tilstede på treningene.

I vanlige år er det flere som har vært utenlandsk i perioder.

Vi skal på landsturnstevne i Sandefjord til sommeren. Jeg håper verden er normal til den tid.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg