Mamma og hennes godterskål

 

Denne skåla er alltid full av godsaker når jeg kommer på besøk til mamma.

Det første jeg gjør er å lage meg kaffe og besøke skåla.

Mamma satt og tittet på bloggen min da jeg kom.

Hun drømte seg til Reinvik og til tiden hun bodde der.

Jeg er glad for at hun finner frem på nettbrettet sitt. Hun har lenge vært på Facebook og liker å se hva vennene hennes legger ut.

Ellers snakket vi om litt av hvert. Hun var i godt humør og husket episoder jeg selv nesten hadde glemt.

Da hun så bildet her sa hun: Det er ikke verst at jeg ser slik ut når jeg er nesten 100 år.

Herlige mamma.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg