En klapp på skulderen til meg.

Symaskinen har endelig vært i bruk.  Med litt hjelp fra min datter har første putetrekket blitt reparert.  Etter mange år med bruk på hytta  var både trekket til sofaen og de to stolene helt ødelagt. Utemøblene har brukt både av hunder og oss andre. Jeg regnet med at vi måtte investere i nye møbler, men min svigerinne mente at det var mulig å sy nytt trekk til putene istedet. En tøyvegg til en tidligere paviljong egnet seg godt til formålet.

Jeg tik med putene og tøyveggen da vi dro fra hytta i høst. Nå nærmer det seg påske og ny hyttesesong og det hastet med å fixe putetrekkene.

Dermed kjøpte jeg ny symaskin og har altså fixet første puta.

Nedenfor blide av min kjære handyman tatt i en skjelden pause sittende i sofaen som altså nå får reparerte putetrekk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg