Dag 2 i Puerto rico: middag og dans

Middagen vi spiste på senteret ble servert på gloende varme fat.

Nesten skummelt når biffen ble skåret opp og lagt på tallerken.  Jeg måtte flytte meg litt unna på grunn av at det sprutet varm veske. Jeg snudde biffskivene på fatet og de ble mer stekt.

Vi unte oss også en god flaske vin til maten.

Etterpå dro vi på en dansebar. Det ble noen dansetrinn før vi dro hjem til hotellet.

En fin dag i går. Nå er ikke formen helt på topp, men det blir nok bedre utover dagen.

Jeg har bestemt meg for å ikke smake sterkere drikker de nærmeste dagene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg