Vinter i hagen hjemme 15.10.19

Våknet brått 8.15. Linsi skulle da vært hos dyresykehuset. Jeg hadde satt på alarm, men desverre feil dag. Heldigvis var det ok at jeg kom for sent med henne. Nytt sjokk da jeg tittet ut. Bilen hadde enda sommerdekk og ute var det vinter. Bilen var hvit av sne og skraper/koster var innelåst i garasjen. Jeg måtte ta sjansen å kjøre forsiktig til dyrlegen. Nå er vinterdekkene pålagt av min flotte handymann. Operasjonen gikk greitt. Linsi fikk fjernet en kul på øyelokket. Nå går hun rundt med plastkrage og dunker borti alt på sin vei. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg