Vi glemte å feire bryllupsdagen vår i romjula.

Vi giftet oss 29.desember 1973. Vi har holdt ut med hverandre i ganske mange år nå. Snart kan vi feire gullbryllup.

Jeg husker hvor slitsomt det var å være hos fotografen. Jeg var 3 mnd.på vei med yngste sønn og hadde noe stramt over magen for å ta meg best mulig ut i min spesiasydde kjole.

Men er smiler vi jo søtt til hverandre.

Min kjære hadde vært hos frisør tidligere på dagen og der hadde de overtalt han til å lage bølger i håret.

Selv var han ikke fornøyd, men jeg synes han kledde fasongen.

5 kommentarer
    1. Gratulere med vel overstått bryllupsdag. Koselig bilde, nydelig var dere. Veldig tidstypisk bilde. Og bra jobba, snart gull er ikke verst :). <3

    2. I 1973 var vel stort sett alle kvinner gravide på sine bryllupsbilder 😂 rart det der, men hurra for kjærligheten, gratulerer med alle årene, det står respekt av det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg