Verandakassene har fått blomster.

Jeg har plassert kassene på innsiden av gelenderet.  Jeg har kjøpt plantene for å nyte dem selv.

Tidligere har vi plassert kasser på utsiden og da er det de som passerer huset som kan nyte dem.

Iår er jeg egoistisk. Jeg har vært mange turer ute i sola på verandaen disse dagene her hjemme. Egentlig har det vært i varmeste laget, men det er likevel deilig med pauser fra kontoret. Faktisk likte jeg pausene der så godt at da vi regnskapsførere kunne søke om utsettelse helt til 31. august gjorde jeg det på siste klienten. Det føles bedre å jobbe når det regner ute.

Jeg har likevel ganske mye å gjøre med de løpende regnskapene, men de måtte jeg ellers tatt i tillegg.

Det er veldig rart å være alene hjemme i såpass mange dager. Torsdag skal jeg etter planen dra tilbake til hytta.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg