Vår nye hushjelp oppkalt etter Nara.

Vår julegave til hverandre. En Robotstøvsuger.

Den jobber som bare det under både sofa, reoler og bord. Den kjører ikke ned trappa, men kommer seg over dørstokken og opp på tepper.

Vanligvis skal vi la den jobbe på natten mens vi sover. Idag får hun jobbe mens vi er tilstede og kan beundre vidunderet.

Det første hun gjorde av å finne ut hvor stort rommet er. Hun fant 2 rom. Kontoret mitt var hun en snartur innom, men der er det lite gulvplass. Det står arbeidspermer overalt. Jeg har en kjempejobb foran meg den dagen jeg bestemmer meg for å rydde der.

Nedenfor et bilde som roboten har tegnet av gulvene og hvor hennes arbeidsplass blir fremover.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg