Vår kjære dronning Sonja har åpnet Bodø 2024.

Som frivillig under Åpningskonserten har jeg fått med meg dronningens tale. Hun holdt en både morsom og viktig tale til oss nordlendinger spesielt. Hun ga tydelig beskjed om at hun beundret både naturen og folket her nord før hun erklærte kulturhovedstadsåret i Bodø for åpnet.

Nå sitter jeg utenfor salen og passer på at ingen bruker doen dronning Sonja kanskje må bruke.

Vi vakter deler på jobben med å sitte her.

Jeg gleder meg masse til resten av programmet både her i Stormen kulturhus og senere  ute på en flåte i havna.

Etter den konserten skal jeg jobbe som frivillig i flere timer. Det skjer noen overalt her i sentrum av byen og jeg skal være vandrende vakt. Det vil si gå rundt og smile til folk iført min røde frivilligskjorte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg