Vår datter fixer datamaskinen til min kjære.

Min kjære har hatt problemer med å logge seg på datamaskinen sin.

Dermed måtte han låne min i ny og ne.

Idag hadde vi besøk av vår datter og etter noe strev ordnet hun slik at han igjen kan få med seg nyheter uten å spørre meg om lov.

Kjempekoselig at vår datter hadde noen timer fri og kunne besøke oss.

Som dansepedagog jobber hun fra 16 til 21 de fleste dagene på dansestudio. Og i tillegg også timer på dagtid med pausedans for bedrifter og  som lærer for universitet.

Hun har det med andre ord travelt men likevel tar hun seg heldigvis tid til å besøke oss.

 

8 kommentarer
    1. Så nyyydelig genser hun har på seg! Den likte jeg!
      Her er det yngste sønn som må trå til når det gjelder data, kan nesten ingenting jeg. Født i forrige århundre jeg da hehe

    2. Ja genseren er både fin og varm. Hun fikk den av mor til samboeren.
      Jeg har en sønn som vanligvis hjelper oss, men de fleste unge kan dette med data heldigvis.

      1. Hei Gunn Alvhild, nå har jeg brukt søndagen til å lete på nettet etter oppskrift til genseren, uten hell desverre. Tør jeg be deg å spørre hva mønsteret heter og hvor det kommer fra? Så kan jeg be ei norsk venninne å kjøpe for meg om det er mulig. Den genseren dukker opp i hodet på meg siden jeg så den hos deg, den er bare noe av det fineste jeg har sett!
        Siden jeg er hjemme i sør Tyskland er det litt vanskelig for meg å lete i garnbutikker ser du;-)
        Håper du ikke synes jeg er uforskammet nå;-) uansett skal du ha tusen takk for svar sist og at du leste nå.
        Hilsen Annette
        PS…vær snill og slett kommentaren, den er jo bare til deg;-)
        Ha en fin kveld

            1. Takk for tips, har nettopp sett. Men vil helst ha bare oppskriften ikke garnpakke. Har alt for mye garn liegende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg