Ut på byen med min datter

Jeg har pyntet meg på 3 juledag for en tur på byen med min datter. Vi skal på konsert med Mintrio. Konserten begynner klokka 21 og er i år flyttet fra Sinus til storsalen i Stormen pga. koronaen.

Før konserten tenker vi å ta ei øl ute på byen.

Min kjære kjører meg til sentrum slik at jeg slipper å ta buss. Siden vi er så heldige å bo i Bodø med nesten ingen som er smittet, føler jeg meg veldig trygg. Det blir sikkert buss når jeg skal hjem igjen.

Jeg håper på en koselig og festfyllt kveld sammen med min datter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg