Tilbake på hytta etter noen hyggelige dager hjemme

Mandag traff jeg 7 gode venninner på coopkafeen. Jeg delte ut hvert sitt glass med multebær syltetøy.  Det har blitt en tradisjon at mine venninner fra barneskolen får multer hos meg. De som ikke kunne komme denne dagen  får sitt senere. Vel hjemme laget jeg en stor kasserolle med fårikål. Årets første. Kjempegodt som vanlig.

Tirsdag var jeg først hos min faste naturterapaut for behandling.

Så bursdag hos en av mine søstre før jeg dro til samling med 18 turnvenninner. Mye skravling, ost/kjeks og vin.

Fine dager før vi dro tilbake hit til hytta.

Det regner fremdeles. Men såpass tåler jeg da.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg