Tid for møte begravelsbyrået.

Det er mye som skal ordnes før mamma skal legges ved siden av pappa på kirkegården.  Det er fint å få hjelp av noen som jobber med å tilrettelegge.

Jeg husker da vi skulle planlegge pappa sin begravelse. Han døde hjemme midt på dagen. Vi holdt møtet mens pappa lå fredelig på sofaen.

Det skapte en spesiell stemning i rommet. Pappa var på en måte med og planla sin egen begravelse.

Jeg regner med at vi søsken blir enige om hvordan vi ønsker å hedre henne på hennes siste reise.  Jeg tror det blir et fint møte.

6 kommentarer
      1. Hun ble syk forrige tirsdag og plutselig er jeg uten mamma. Jeg er takknemlig for alle 74 årene jeg har hatt henne nær meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg