Tanker om restriksjoner og 3 vaksine.

Nå har jeg fått 3 vaksine.

Og jeg føler meg trygg for at jeg ikke blir veldig syk dersom jeg blir smittet.

Her i Bodø var det 7 konstantert smittet og derav 5 nærkontakter.

Ingen tilfeller av omnikron enda.

Jeg tenker at det er lettere å vinne i lotto enn å treffe på noen som kan smitte meg.

Da vi var på kjøpesenteret og handlet gikk ca. halvparten med munnbind. Ikke jeg så lenge jeg ikke er nødt.

Fredag skal vi ha gjester. Bare familie og nærmeste venner.

Nå er jo også det å ha besøk i hjemmet kun anbefalinger og i tillegg er begrepet om husstand utvidet med andre nære.

Nå hadde vi ikke planlagt å være flere enn 13 tilsammen så dette er innafor anbefalingene.

Egentlig skulle jeg og min svigerdatter på konsert i morgen, men der har jeg fått pengene i retur.  Kun de første 200 som kjøpte billett får være publikum.

Ellers er flere store konserter avlyst og også et juleshow for unge turnere.

Du snakker om hysteri.

Jeg er veldig glad for at denne omgang med restriksjoner er såpass vage.

Men desverre blir alt for mange redde. Ikke bare for sykdom men for å kanskje bryte nasjonale anbefalinger.

Det går ann å tenke selv om hvor stor sjanse det er for smittespredning akkurat der du bor.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg